مصاحبه آرشیو خبر ها
وقت قهرمانی در لیگ قهرمانان است

وقت قهرمانی در لیگ قهرمانان است

اسطوره ی فوتبال فرانسه و باشگاه یوونتوس در مورد موراتا و پوگبا دو بازیکن یوونتوس که مورد توجه باشگاه های دیگر هستند نظر داده، او شباهت هایی با هر دوی آنها دارد، مهاجم مثل موراتا و فرانسوی مثل پوگبا!

 

او در آخرین مصاحبه اش با توتو اسپورت گفت:

 

موراتا می تواند روی عملیات ترانسفری بسیار مهمی حساب بازی کند، اما وضعیت او تنها به یوونتوس بستگی ندارد. او در تورین فوق العاده پیشرفت کرد و اگر می خواهد به این روند ادامه بدهد باید در بین ما بماند. متاسفانه تصمیم بر عهده ی رئال مادرید خواهد بود. به نظر می رسد آلوارو وضعیت بسیار خوبی داشته باشد، اما فکر می کنم اسپانیا در مرحله ی گذار و در حال تغییر است. آنها ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه هستند. موراتا یکی از بازیکنان جوانی است که می خواهد به فوتبالیستی بزرگ تبدیل شود.

 

او سپس در مورد بحث های همیشگی پیرامون پوگبا صحبت کرد:

 

امیدوارم او در باشگاه بماند، یووه به او ایمان دارد. فوتبال ایتالیا به او نیاز دارد، مهم است که بازیکنانی در این سطح را نگع داریم تا لیگ برای ستاره های دیگر را هم به خود جذب کند. فکر می کنم 120 میلیون یورو رقمی باورنکردنی است، یوونتوس باید انتخاب کند که آیا می خواهد روی دیبالا و یا پوگبا قمار کند یا نه. باشگاه دارد رشد می کند و نیازهایش هم افزایش می یابد. آنها با فتح اسکودتو و کوپا ایتالیا تاریخ سازی کردند و حالا زمان فتح لیگ قهرمانان رسیده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: